MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 

10 تکنولوژی برتر در هفته ای که گذشت


بی شک دنیای تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و در همین لحظه که شما این مطلب را می خوانید ممکن است تکنولوژی جدیدی عرضه شده باشد اما بی شک هفته ای که گذشت شاهد معرفی و پدیدآمدن تکنولوژی های جدیدی بودیم که قصد داریم در این مقاله به آنها بپردازیم.

1- گلکسی نکسوس و اندروید بستنی حصیری

همانطور که پیش از این به طور مفصل به این دو پرداختیم گوگل با اندروید جدید به جدال با iOS و Windows Phone خواهد پرداخت و گلکسی نکسوس سامسونگ به عنوان پرچمدار اندروید رقیب اصلی iPhone 4S محسوب خواهد شد.

 

2- دوربین حرفه ای Canon EOS 1D X

Canon در هفته ای که گذشت یکی از قدرتمند ترین دوربین های دیجیتال SLR خود را به عکاسان معرفی کرد. این دوربین دیجیتال حرفه ای با قیمت حدودی 6800 دلار می تواند تصاویر 18 مگاپیکسلی را با 14 فریم بر ثانیه بگیرد و همچنین در نور کم نیز عملکرد فوق العاده ای دارد.

3- گوشی فوق باریک Motorola Droid RAZR

به نظر می رسد موتورولا قصد دارد سری پرطرفدار قدیمی RAZR را با Droid ترکیب کند و باریک ترین تلفن هوشمند دنیا را عرضه کند. این گوشی قدرتمند که به تازگی معرفی شده است با 7.1 میلیمتر قطر باریک ترین تلفن هوشمند است و اولین گوشی غیرسامسونگی با صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED محسوب می شود و قرار است در اوایل 2012 طعم اندروید بستنی حصیری را بچشد.

4- عرضه اولترابوک Acer Aspire S3

در نمایشگاه IFA 2011 ایسوس، ایسر، لنوو و توشیبا ثابت کردند که Macbook Air اپل تنها نوت بوک سبک و باریک و در عین حال قدتمند بازار نیست و به لطف اینتل از این پس شاهد نوت بوک هایی با نام تجاری اولترابوک با قیمت مناسب و قابل رقابت با مک بوک ایر خواهیم بود. Acer Aspire S3 که یک اولترابوک 13.3 اینچی است به تازگی به بازار عرضه شده و قیمت پایه ارزانترین مدل آن تنها 900 دلار می باشد.

5- ویندوز 7 پرطرفدارتر از ویندوز XP

پس از سالها از انتشار ویندوز XP تا چند روز اخیر کماکان کامپیوتر های با سیستم عامل ویندوز XP بیشترین تعداد را تشکیل می دادند تا اینکه بالاخره ویندوز محبوب 7 موفق شد رکورد ایکس پی را بشکند و در صدر قرار گیرد.

6- عرضه آیفون 4S و iOS 5

آیفون جدید بالاخره با سر و صدای زیاد در کنفرانس اپل معرفی شد و به تازگی به بازار عرضه شد. با اینکه تغییراتی که منتظرش بودیم تا حد زیادی در آیفون 4S مشاهده نشد اما پردازنده قوی تر و گرافیک 7 برابر سریعتر و همچنین سیستم عامل جدید iOS 5 با منشی شخصی Siri آیفون جدید را بار دیگر در مرکز توجه قرار داد.

7-دوربین جادویی Lytro Light Field

یکی دیگر از شاهکار های فناوری این دوربین عجیب Light Field است که نه تنها به شما اجازه زوم هشت برابر را برای عکاسی می دهد بلکه با استفاده از تکنولوژی فیلد نوری می توانید پس از عکسبرداری بر روی هر قسمت دلخواه از عکس بدون از دست رفتن کیفیت فوکوس کنید.

8- ساعت اندرویدی Motorola MotoACTV

موتورولا علاوه بر گوشی اندرویدی یک ساعت ورزشی اندرویدی نیز معرفی کرد که دارای امکانات ویژه ای جهت ورزشکاران می باشد. با استفاده از این ساعت می تواند علاوه بر گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود با استفاده از GPS کنترل دقیقی روی سرعت، مسافت و کالری مورد استفاده خود داشته باشید. با این ساعت حتی می توانید به تماسهای تلفنی و پیامک ها میز جواب بدهید. قیمت درنظر گرفته شد برای مدل 8 گیگایتی 249 دلار و برای مدل 16 گیگابایتی 299 دلار است.

9- با فشنگ های هوایی کافئین بمکید!

با استفاده از این فشنگ های جالب می توانید با مکش 6 تا 8 بار هوا از دهانتان حدود 100 میلی گرم کافئین دریافت کنید که در مواقعی که نیاز به انرژی بیشتر دارید اما امکان تهیه قهوه وجود ندارد بسیار مفید هستند.

10- ترمز بی سیم دوچرخه

محققین دانشگاه سارلند آلمان موفق شدند یک سیستم ترمز بدون سیم برای دوچرخه بسازند که علاوه بر قدرت و امنیتی بیشتر کاملاً قابل اعتماد است و به گفته آنها تنها از هر هزار میلیارد بار ممکن است سه بار عمل نکند!

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 333477
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1